FRUKOSTSPRING

Ännu en morgon resulterade i tidigt vaknande och jag gav mig ut på en springtur. En riktig upplevelse och enligt mig bästa sättet att lära känna en stad på. Dock är luften här mcket mer förorenad och tung än jag är van vid, så jag blev väldigt trött. 

Det är häftigt, här är det pensionärerna som är ute och motionerar. På morgonkvisten passerade jag en stor park som var full av dansade kinesiska åldringar, dem som spelade badmington och dem som körde morgonjumpa. Det var fashinerande! Det berörde mig verkligen, här börjar man leva livet när man har jobbat klart.

Efter springturen åt jag frukost tillsammans med vännerna i solvarmt rum, jag har fått tag på havregryn och mjölk vilket glädjer både mage och sinne.

Mika, Cornlia samt jag. Bild fotad av Svea.


Svea och Cornelia.



Kommentarer
Postat av: Evelina Edström

Hej!

2011-12-21 @ 11:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0