FÖRGIFTAD DRAKFLYGAREDAG

Vid elvatiden mötte jag upp hela gänget och vi promenerade till Daguanparken, en fantastisk oas med vackra promenadsträckor längs med vattnet, drakflygare och vankade gamlingar.


En dag då jackan lätt gled av, men vårvindar fläktade solvarma ansikten. 



Parken bjöd på många drakflygare.


Flora och Felix. Så episkt fina. 


En väldigt harmonisk förmiddag, känslofylld. 

På eftermiddagen målades det mer i ateljéen med Mika och Corny. Cornelia har olyckligt nog fått tag på ogrundad duk och har därför kämpat med billackeringsfärg på sprayburk och någon vitväggfärg för att grunda; själv lyckades jag hälla ut en halv burk terpentin, stället är LÄTT förgiftat.



Det har varit en relativt trött dag, men vacker. Efter en god middag på ett amerikanskinspireratställe, vandrade jag med Corny och Mika till Walmart (för att göra kvällen än mer amerikansk). Med asiatsik touch fanns här allt att tänka sig i stora upplagor och galet med inplastat godis. Jag vet någon som gillat detta enormt. Corny och jag köpte Snickers som vi mös med till kaffet i sängen nu ikväll.





Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej!

Morfar och mormor hälsar gott nytt år! De har försökt maila dig men inte lyckats!

2011-12-31 @ 13:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0