VÅR

20 grader i skuggan och sol, Green Lake och soft atmosfär samt en sväng genom Down Town. 




Green lake är ett sjöområde med tusentals fåglar som omgärdas av broar. Här rörde det sig mycket kinesiska turister som med stort intresse följde oss med blicken. Vi är de enda västerlänningar här vilket gör att vi sticker ut; deras intensiva tittande som möter våra intresserade blickar bidrar till ovanna sessions.


Jag invisterade i två A3 stora konstnärsböcker med skisser på kineser till mitt måleriprojekt som är pågång. 

Fotad av Svea


Vi chillade i solen under bambun och skrev loggbok om våra projekt. 


Gammalt möter extremt nytt i den här staden. 


Down Town.


Kvarter bortom Down Town.


Jag hade på mig på tok för mycket kläder hela dagen och saknade solbrillor. Sveis, Alice och Arvid.

Kommentarer
Postat av: petronella

åååh! värme!!! miss you <3

2011-12-22 @ 11:04:05
URL: http://ninetythreesecrets.com
Postat av: Mamma

Blommande träd, ljuvligt! Här kan vi också snart börja längta efter våren. Idag på årets mörkaste dag har i haft lite sol en stund. Min första jullovsdag är det också - aldrig är lovet så låååångt som idag. Kram m

2011-12-22 @ 12:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0