NYA MÖJLIGHETER

Ett nytt år har anlänt vilket jag firade med nyårsbuffé på TCG Nordica, önskningar inför det kommande året och konsert med bland annat Rhonda Darsey, natten fortsatte sedan med dans långt in på småtimmarna.

I mitt nästa liv vill jag föddas mörkhyad och ha en otrolig gospelröst

Vädret de senaste dagarna har varit episkt, varma vårvindar, klarblå himmel och en strålande sol, tänker på morfar och tror han skulle stortrivas i det här klimatet, aldrig för kallt eller för vamt. Jag fruktar en regnperiod vi blivit varnade för men den verkar vara vilse.

Jag har promenerat långt med Cornelia idag, ätit en söt picnic i skateparken och hängt i ateljéen för några timmars skapande.

ATELJÉEHÄNG
Cornys tavla gapar tom då sjukdom drabbat huset och snart även jag. 


Satans taniga barbies på den här delen av kontinenten, Corny blev förskräckt och bestämde sig för att bygga sitt projekt utefter denne. 

The last two pic's kommer från Cornelia, vars dator gått i kras och bilder nu hamnar på min dator, färdiga att låna.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0