FLER ATELJÉER ÅT FOLKET

Måndag i Kunming. Halvtid. 
Det pysslas i ateljéen, det köttas från flertal nu, det är häng där. Jag mår bra här. 

Ikväll har jag hängt på english corner på TCG, samtalat på engelska med kineser över en kopp te. Det är varje måndagskväll och enligt mig svårstel kommunikation, förra gången fastnade jag med en minoritetsintresseradwallenbergsexpert, ikväll var det lite lugnare och jag samtalade med en som hade målade jeans i softa färger och dålig engelska, en annan som ville diskutera kinesisk läkekonst.


Ett politiskt skadat mansdominerat samhälle, identitet, historia och industrialicering.
Vi får vell se hur jag lyckas med det.


Michaela söker inspiration och satsar extrema blyertsskisser.


Sofies fokus ligger som mitt, på de äldres kina.


Flora och Felix kom förbi en sväng för ett häng innan english corner.


Lika mycket som jag längtar tills jag kan betrakta min enormt förstora val av uppspänd duk på håll och gå vidare
till nästa, lika mycket älskar jag processen att få komma tillbaks till den och spendera tid på det här stället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va fet tavla signe!! helt underbar. hoppas ni har det bäst

2012-01-04 @ 23:10:27
URL: http://imnotcourtney.blogg.se/
Postat av: nadine

wow tavlan är awesome!!

2012-01-11 @ 21:10:35
URL: http://flattt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0