VERNISSAGE

Igår hade vi vårt vernissage, det var en upplevelse och allt kändes så fint. Hedvig hade 5 galet bra dansnummer, det bjöds på färska jordgubbar, papaya och melon och folket från staden strossade runt. Många visade starkt intresse, frågade frågor på knaklig engelska och var mäkta imponerade av vår frispråkighet. Jag hade en väldigt fin kväll.

Jag har inte många timmar kvar här och lusten att blogga har ebbat ut därför länkar jag till Floras blogg, min kära vän och resekamrat, kolla in bilder från vernissagen genom att trycka på florainlägg, här







En liten oas mitt i stadskärnan, bland buller och bong, skyskrapor och lyxaffärer, som besöktes under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0